torsdag 2 december 2010

Äntligen!


Jag har alltid haft en stor ovana och det är att bita på naglar.
Redan som barn gjorde jag det, men lyckades sluta som tonåring.
Sen kommer man oftast i en period där man är på en av de långa naglarna
och rätt som det är biter man igen och det går inte sluta.
Svårt som 17 att sluta, men med några års mellanrum så lyckas man.


Så här ser mina naglar ut nu! Dom är helt äkta och allt!
Längre tycker jag inte dom ska vara egentligen. Detta är lagom.
Sen är det snyggt att göra fransk manikyr till fest och sånt.
 
Viktigt att alla naglar är lika långa bara.
Jag har fått klippa ner dom emellanåt, för att alla ska växa i takt.
Ska klippa ner dom lite igen ikväll, jag väntar in två naglar 
på andra handen, men dom är på gång dom med.

5 kommentarer:

Tiggir sa...

Du är så duktig gumman=)
Fårtsät så=)
Bamse kram

Lilliss sa...

bra jobbat, svårt att sluta bita på naglarna!
fortsätt på samma sätt så kommer du få riktigt snygga naglar!

kram

Hemmet Är Min Borg sa...

se där ja, dem har växt ser jag och fina blev dem;)
kraam

Josefina sa...

Tackar!
Klippte ner dom lite igen, så nu är dom lite kortare Än på fotona, men vill att alla naglar växer samtidigt. Ska se samma ut =) Men dom är fortfarande långa ändå nu ;)

kramiz

Elin sa...

Oj, det var lite kul...Känner igen mig precis men just nu har jag lyckats spara ut dem! Jag är säker på att jag kommer få ett återfall, men hoppas det dröjer ;-). Visst känns det lite xtra snyggt när man för en gångs skull har långa naglar!?Bra jobbat!