lördag 27 november 2010

Försöker kurera mig!

.
Förlåt om jag låter irriterad i mina senare inlägg...
Men jag känner mig nerbruten generellt just nu, så minsta bokad grej,
eller nått som blir ett måste på nått sätt, känns enorm just nu.
Är man nerbruten så är man ju också nerbruten...


Somnade kanske 2.30 i natt, för jag fick färga ögonbryn, samt noppra.
Det vill jag inte göra samma dag, då det blir lite rött runt om,
samt att färg kan finnas utanför bryna eventuellt.
Sov dock inte Helt och Fullt i natt. Hunden spydde med...
Men för övrigt låg jag väl mest och blundade mig igenom natten,
kändes det som, halvsov typ.
Sen ringde larmet 8.50 och jag pallade inte att gå upp.
Var så seg att jag nästan ville gråta! Låg och drog mig lite mer än en timma.


Sprängande huvudvärk och illamående vaknade jag med.
Huvudvärken försvann nästan Helt, tack vare kaffet.
Illamåendet är dock Kvar!
Provade att äta ost mackor till kaffet, men fick bara i mig nån.
Gick sen och skulle sola, så jag tog två samarin påsar i vatten.
Det lindrar magen nämligen och jag är desperat + ont om tid.
Trodde jag skulle få resa mig och spy då jag solade, men gick bra.
Antingen har jag blitt smittad av hon som var sjuk på tåget,
för hon satt nära mig och hostade, snuvade och såg ut att ha feber...
Eller så säger kroppen bara att det blitt alldeles för mkt en tid!



Tick Tack....
Hoppas illamåendet går över snart!
Har köpt hem massa ProViva Nypon också, för det lindrar magen.
Sen så förhindrar det baksmälla med!
Måste ju börja gå strax efter kl 15 och jag har varken ätit, 
packat ner allt jag ska ha med, inte slått in paket, rastat hund,
rakat ben, eller duschat än.. så hoppas illamåendet lägger sig snart! 
Kom på det i natt då jag la mig, att jag totalt missat att jag behöver raka ben.
Ska ju ha knä lång klänning ju...

Inga kommentarer: