lördag 9 oktober 2010

Lördagsmys

.

Kom precis hem från affären här nere, där jag bor.
Stod i kassan och plötsligt bak i kön så hör jag någon säga 
"Ursäkta ursäkta, monstervagn"...
Jag vänder mig bak och då försöker Marcus Birro 
att ta sig förbi kön med barnvagnen.
Han skulle förbi oss och vänta efter kassan, eller ja... Vid utgången.
Hans tjej stod bakom mig och skötte betalningen och han väntade in henne.
Han och jag har samma när butik, då vi bor nära,
så händer emellanåt att vi träffas på i den affären.
 
Vem? Ja men han som alltid är på både tv och radio.
Kvällsöppet, P4, På spåret, Let's Dance osv osv osv....
Författare, poet, tv-profil, radiopratare....
 
 
 
 



Jag köpte lite snacks! Mums va?!
Inte unnat mig sånt här på länge, så nu var jag faktiskt värd det.
Ska se på "Dansfeber" ikväll och jag ville ha något att unna mig.
Bl.a Chips, ostbögar, chokladbit, salta nappar och tre stycken 3.5 Carlsberg.
Ska bli mumsigt det! Ikväll är det semifinal också.
 
 
 
Så här mysigt har det varit utanför idag förresten:

 
Foton från min innergård, men även framsidan av huset.
Höst mysig dag med massa sol och skönt väder.
Har sett hur löven faller från träden. Mysigt!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

härliga bilder ,och en tjej som är gottegris idag :)))
kraam