söndag 3 oktober 2010

Lesbian love

Såg en film härom natten som heter D.E.B.S.
 Inte min typ av film Egentligen, det är lite dålig action som känns som barnfilm.
Men den var ändå rätt bra på nått sätt och man följde storyn.

Den handlar om tjejer från två olika världar.
En är kriminell och den andra är spion som Bekämpar brott.
Dessa två tjejer träffas och trots att den goda tjejen fått i uppdrag att 
besegra denna kriminella tjej, så står dom mitt emot varann och känner nått...
Den kriminella tjejen kunde inte släppa detta och vid annat tillfälle sen 
så sökte hon upp den goda tjejen.
Dom blir förälskade och med tanke på att dom är 
så motsatta i deras "yrken", så måste dom träffas i smyg.
Den goda tjejen försöker hindra allt från att hända och hon är inte ens gay,
men nånting händer mellan tjejerna och dom blir kära.

Den goda tjejen hamnar dessvärre i en jobbig sits då dom blir påkomna i sängen
och hon måste agera professionellt om hon ska få jobba kvar som spion!
Den kriminella tjejen kan inte släppa sin kärlek och är villig att ge upp 
sitt "yrke" som brottsling, bara för att vinna sin tjej tillbaka.


 
....i klippet ser vi hur hon återställer alla brott och lämnar tillbaka pengar osv.
Jag gillar denna scenen som hon mimar. Scenen gör mig glad!
 
Gruppen är Erasure och låten heter A little respect.
Tycker att scenen var mkt bättre då man såg filmen faktiskt,
för då levde man sig in i känslan mkt mer för det första.
Men jag bjuder Ändå på scenen ovan!

Inga kommentarer: