torsdag 21 oktober 2010

Kjempe godt


Igår kväll så tog jag en sen promenad.
Blev en timma med bitvis rask promenad och bitvis njutning där jag stannade till.
Att vi stannade var för att fönstershoppa lite och så. Samt ta något foto.




Tog något foto från butiker mamma gillar...
Hon har lite lantlig stil och jag ville visa henne vad som finns.
Fann också en butik jag inte sett förut, som har lite sån stil också.


 
Nåja, det var promenaden igår kväll det.
En skönt kvälls runda med frisk luft!




Idag 
Lagade mat för en stund sen. Kyckling filé, brunsås och jasmin ris.
Lite kryddor också då, och sen päronjuice.
Måste säga att det blev extremt gott idag! Mmm säger jag!


*Mums*

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

mmmm mina butiker Me like, ja sån mat får du fixa när du kommer vet du :)
kram