onsdag 6 oktober 2010

In i hösten

.
I måndags så var det 5 veckor sen jag opererades.
Har inte ännu fått provresultat från den biten dom skickade in på prover.
Dom ska se om den "sjuka biten" var godartad eller inte typ...
6 månader efter operation, ska en undersökning göras och nya prover.
 För att se om allt är som det ska eller om Mer måste bort.
 
Men nu får jag iallfall göra allt igen. Jag får tex bada igen. Har dock väntat.
Även om dom säger 4 veckor, så vill jag gärna avvakta lite till jämt.
Vill vara mer på det säkra lixom...



Vidare....
Jag kom precis in från en promenad med Wilmer.
Hösten håller på att gå in i den del av årstiden som jag nog tycker minst om.
I början är ju alla löven så fina och dom är orange, röd, gula....
Sen börjar träden bli allt kalare, de härliga färgerna på löven blir allt brunare.
Regnar kanske en del också, så det är mer mörkt och blött ute än innan.
Men bruna löv och kala träd.
Men vi har fortfarande färger ute. Så man kan njuta lite till!


Nedan ser ni foton från dagens promenad.
Vissa träd är fortfarande gröna, andra har färger och vissa träd är redan kala.
Inte så mkt röda och orangea löv längre, som ni ser...
 


Jag börjar se fram emot juletider lite nu faktiskt.
En del tycker säkert jag är knasig, men vissa saker ser jag fram emot.
Jag är ganska traditionell av mig.
Första snön, höra det knastra under vinterskorna...
Julshoppa, adventmys, tända ljus och rejäla plädar.



En lite små konstig grej jag tänkte nämna är en erotik butik utanför mig.
Dom sänder lite dubbla budskap om sina tider.
På fönstret står det tydligt, att dom har öppet alla dagar till 22.
Men tittar man lite närmare på A4 papper med tider, så står det nått annat...
 
(Klicka på foton, för förstoring)

1 kommentar:

Tiggir sa...

Vad fint det är=)
Bamse kram