måndag 18 oktober 2010

Här kan man skriva en titel...

.
(◕‿◕✿)

Denna måndag så ringde larmet 7.50 imorse.
Gjorde mig i ordning lite och fick kaffe, så klart. Det är ju nr 1 varje morgon...
Sen iväg med spårvagnen till Halvars glass. 
Var inte exakt dit jag skulle nej, men var där i närheten som mötet var.
Hade förberett alla papper och uppgifter, under hela söndagen.
Tog tid, för det var en del att gå igenom, men skönt att varit på mötet nu.
Det gick bra också! Trevlig var hon dessutom.
Efter mötet så blev det någon halvtimmas slö prat. Mkt trevlig kvinna!
Resultat vet jag inte än, men jag hoppas på det bästa.



Efter mötet så blev det en kort tur på stan, sen hem.
Hund fick komma ut lite, sen lagade jag mat, därefter började tvättiden.
Brukar ha sista passet i tvättstugan, 17-22.
Så alltså tvättar jag nu också, men hyfsat klar nu. 
Hänger på tork här uppe och bara lite är kvar i tvättstugan att vänta in.

Jag smet ner i källarförrådet förut också, det ligger ju intill tvättstugan.
Rev lite i lådor och ändrade om lite.
Funderade på om jag ska köra igång en rensning igen, 
men njaa inte ikväll, beslutade jag sen.
Rev ändå lite för att se vad jag fann. Vinterjacka, termobyxor, vantar....
Jag det var lite av det lätt åtkomliga som jag fann och tog upp.
När vinter är slut så bär jag ner sånt för att få mer plats över i lägenheten.
Sen in på hösten så gör jag tvärtom, då åker somrigt ner och vintrigt fram igen.


Idag är det förresten exakt 7 veckor sen operationen var.
Läktid på 4 veckor sen då. Skulle ta ungefär 4-5 veckor för provresultat.
Den "sjuka" del dom skar bort, skulle skickas iväg till laboratorie.
Dom ska sen se om det är godartat eller inte osv. Men inget svar än.
Börjar bli lite nyfiken känner jag, så hoppas det kommer svar snart.


Häpp! Nu ska jag möösa mig ner till tvättstugan!
Vinterjackan är nog klar nu.... Hej höpp, pillesnöpp!

Inga kommentarer: