tisdag 7 september 2010

I'm@home.nu

.
Kom hem med tåget och spårvagn, för typ en timma sen.
Packat upp lite och startat datorn. Vattnat lite blommor också.
Har varit i Lidköping nu i 8 dagar och det har vart trevligt!

Mamma var här 11 dagar och jag åkte med henne för att besöka henne 8 dagar.
Så det har varit trevligt att både ha dom här och att vara hos dom lite igen.
Dom, då menar jag mamma och lilla Alwin.

Kommer blogga lite grann om mina dagar i Lidköping,
men nu ska jag fortsätta att packa upp lite.

3 kommentarer:

Nettan sa...

Skönt att ha dig tbx! :D kramkram!

Tiggir sa...

Välkommen hem gumman!!
Lilla Alwin..
Bamse kram

Josefina sa...

Ja Alwin blev ledsen på perrongen då vi gick ifrån dom.. han försökte komma till oss och skällde ledset.. Han gnällde tydligen på vägen hem i bilen också. Min lilla lurv! =))

Kramiz