måndag 20 september 2010

Höstligt

.
Nu har programmet "Lite Sällskap" började för en stund sen, vilket jag vill se.
Men ska ändå få in detta inlägget tänkte jag.

Det regnar ute denna kväll.
Har varit soligt och fint idag, men nu regn.
Tycker ärligt talat att det är mysigt med regn en dag som denna.
Det har varit en dag där man är riktigt trött och seg... 
Så lite regn på kvällen då man ändå är inne, är mysigt tycker jag.

Idag har jag och Wilmer sovit ut. Sen efter kaffet, så tog vi promenad.
Vi gick ut mot Strömmen i närheten av där jag bor.
Det är som en liten ö med en bro som leder en ut på ön kan man säga.
Ön kallas för "Strömsholmen" och ligger i strömmen. Nära Grand Hotel.
Jag lät Wilmer så springa lite. 
Även om han inte nyttjade det så mkt, så bättre än inget.
Vi satt i solen och njöt någon stund faktiskt och därefter mer promenad.
Så här delar jag med mig av vår lugna start på dagen:
 
 


 
Var skönt att bara ta det lugnt på vår runda, även om det blev promenad också.
Men lixom sitta en stund i solen och ha det gött!
 
 
Har förresten fått en inbjudan idag till vigsel!
Ska tacka ja på den inbjudan och sen försöka fixa klädsel i tid.
På inbjudan står det "Kavaj" och det är ju klädkod, 
så nu är det bara leta då nån passande klänning, skor osv.
Blev glad av inbjudan faktiskt, så ser fram emot det.




Nu regnar det denna kväll som sagt.
Mysigt när man är inomhus. Mysigt när det är mörkt ute också.



Nu ska jag Fortsätta att se programmet! Chip å hej!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

fina foton igen , massa fina ser jag
kraam