onsdag 4 augusti 2010

Need time for myself!

.
Hänt extremt mkt på ett år tillbaka....
Men än är det inte över. Orkar inte gå in på allt som händer heller, men mkt.
Hinner inte resa mig efter varje smäll heller. Flera smälla samtidigt också.
När de är avtar, så kommer 10 nya smällar samtidigt istället. Får aldrig paus!

Kan inte sitta och bryta ihop flera ggr per dag, 
Bara för ja gör Mer än jag Orkar... Så får försöka tacka nej till en del.
Hoppas folk förstår, men jag håller på att gå in i väggen igen.
Tar för lång tid att återställa sig då man gått i väggen, så måste tagga ner nu.
Måste hinna bygga upp mig. Orkar inte träffa nån ens. Orkar inte.

1 kommentar:

Tiggir sa...

Det är lugnt gumman!! Du får tänka på dig hur du mår..Du är en sådan stark person o en underbar vän!!
Jag förstår att du kommer att tacka nej till en del..Men jag hoppas att du kommer att ripa dig snart!!
Bamse bamse kramar