fredag 13 augusti 2010

Fredagen 13e

.
Snacka om fucking stendött! Har en för jäkla trökig dag idag!
Suttit och knappat runt på nätet och kommenterat osv,
men verkar fan stendött på gensvar och allt. Så trist!
Började putsa fönster, trots mina skadade händer som värkte.
Sitter nu med inlindade händer som först är smörjda med tigerbalsam
och sen på med bandage på de båda händerna.

Fönster är nu rena och jag satt sen och slö surfade igen.
Ken Ring (hiphop artisten), är i Linköping på hotell skrev han,
och han skrev att jag får komma.
Var länge sen sist jag träffade han och då sov jag ju över
och sen körde han och killarna hem mig dagen efter. 
Men först bjöd dom på frukost. 
Hmm, sov och sov? Gick knappt sova för en extremt högt snarkande Ken
låg och brummade i mitt öra, men ändå.
Flera år sen nu. Men tror inte jag kan komma ikväll till Linköping hur som.
Tack för erbjudandet how ever.

Nåja, ska väl snart laga lite fredags mat.
Det blir köttfärsfyllda tortillas idag! Mmmm!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja sånna dagar har man ibland och dem kan vara jobbiga
men det går snart över ,vi kommer ju snart :))
kraaam