torsdag 8 juli 2010

Wazzup?

.
Utan internet
Pengarna på mitt kontantkort är slut. Alltså på mitt mobila internet.
Det är ju torsdag idag och jag reser hem till Norrköping på måndag,
så känns ju onödigt att fylla på internet med mer dagar.

Man kan fylla på för en dag, en vecka, eller en månad.
En vecka kostar 99:- och det känns onödigt.
Kan ju spara denna slanten och slåss med mamma om hennes dator istället.
Samt titta lite på tvn på kvällarna istället. 
Kommer inte vara lika aktiv på internet förän jag är hemma i Norrköping igen, helt enkelt.



Inga besvär!
Jag köpte ju titanörhängen i tisdags och tog på mig dom hos pappa.
Har haft dom i öronen precis hela tiden sen dess och även sovit 2 nätter med dom.
Kan säga att jag inte haft ont och inte varit varig eller nått! Gått väldigt bra!
Är ju bara det att jag tyckt att titan är så Fult! Grått och mer passande till killar!
Men som tur är så har dom ju tillverkat titan som ser mer ut som silver, tack och lov!
 
Letar även efter hängande örhängen som jag kan ha till kalas, fest osv.
Stora ringar som hänger lite tex, i titan då. Se fotona nedan så förstår ni:





Saknar att kunna ha lite mer stora smycken....
Små ringar tycker jag inte är snyggt, men lite hängande örhängen till fest
och till vardags kan det vara en enklare pärla bara.
Tur att titan idag kan se ut som silver, men jag hittar inte så mkt smycken av stora ringar tex.
Hittar mest pärlor eller liknande....



Power Meet
Idag har pappa åkt till Västerås. Han ska ju bo hos sin bror, som bor där.
Det är ju Power Meet i Västerås hela helgen, med start Idag!
Jag tycker att campingen är en av de roligaste delarna av Power Meet,
men att vara där alls är ju så klart också uppskattat.
Men på campingen så finns ju människor ifrån hela världen och 
man tar sig en öl/cider redan på förmiddagen och sen minglar runt bland tälten.
Det är ju party överallt där och musik all night long, så verkligen kul mingel där!

Man kan ju inte hjälpa att bli lite avis, 
men hoppas på att ha bättre råd nästa år till just en sån här resa.



Idag
Idag ska vi göra sån där kycklingröra i tortillas, som ni såg ett inlägg om häromdan.
Det är lite sämre väder idag, med moln och trist, så vi fixar inne istället.
Imorn ska vi träffa Malin och hennes sheltie Bell. En kompis till Alwin.
Ska bli spännande att träffa den lilla söta tiken också.

1 kommentar:

Nettan sa...

Avis på mig då som åker dit imorrn? ;)