lördag 31 juli 2010

Too much...............


Känner att för många motgångar och problem gör mig så enormt utmattad.
Som jag gått i väggen på nytt....
Även de där små sakerna i vardagen blir en kamp.
Vill bara låsa in mig i någon månad och inte ha ett enda krav.
Hinna vila upp kropp och psyke alltså.
Men dessvärre så Måste man ta åt sig vissa saker.......
Knäcker mig detta! Finns ju ingen ork!
Gått igenom för mkt men kan ju inte heller släppa nått!


Försöker att inte ta på mig nått, men ändå hamnar jag som
både slagpåse och ansvarig titt som tätt överallt....
Hunden skulle behöva Hela min vardag egentligen,
men han kommer sist som det är just nu och mitt humör är inte kul
bara jag fått på mig så mkt mer än jag pallar....
Hinner ju inte vila upp mig innan ny smäll eller nytt ansvar kommer!


Skulle behöva lära mig att inte ta mig själv Sist jämt!
Andra kan ju, så varför kan inte jag ibland avsäga ansvar och liknande.
Tänka på mig själv för en gångs skull....
Skulle verkligen behöva tänka på Mig och Wilmer BARA

Inga kommentarer: