onsdag 14 juli 2010

Inför hemresan....




Söndagen
Jag tog fram väskorna på söndagen redan, för att små packa.
Wilmer förstod precis vad som gällde och även Alwin verkade förstå.


Natten till måndag var en mkt skön kväll och natt.
En sån där som man skulle kunna sitta med tända ljud på verandan,
med en öl eller cider framför sig och njuta av tystnaden med skönt sällskap.


Så här skulle man bo.... Gärna tillsammans med nån man älskar.





Måndagen
Jag tog vara på solen i måndags. Skulle ju resa hem till Norrköping samma kväll.
Det blev en glass på verandan, men bytte sen om till bikini och kjol,
satte mig därefter ute på verandan igen och försökte njuta av sol och utsikt.
Det var väldigt varmt även denna dag, så hade sprayflaska med kallt vatten i.
Har jag använt nästan varje dag för svalkning.

Därefter gick jag upp och duschade en kall dusch.
Blev korv med bröd efter, som mammas hunnit köpa medan jag duschade.
Passade också på att pussa och krama Alwin, som jag inte kommer se på ett tag.



Random foton nedan:




Hundarna var mest inne, eftersom det var så varmt ute.
Jag kände att det var lite dubbelt inför min resa hem mot Norrköping.
Varit här hos mamma i 3 veckor och det har fungerat jättebra!
Så kändes lite dubbelt att komma hem och inte ha veranda,
inte ha trädgård, inte äta med nån mer, inte ta promenad med nån mer......
Synd att vi bor så långt ifrån varann helt enkelt!



1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

kan hålla med dig ,man blir tom på ett sätt att vara själv igen, men det löser sig en dag :)
kram