fredag 4 juni 2010

What?


Idag är jag lite off.....
Var på glatt humör och gjorde mig i ordning för att ge mig ut i solen.
Nästa vecka så blir det sämre väder, så får passa på att njuta av solen helgen ut.
Vill ju ha färg också, så bäst att sätta sig i solen när man kan.
Hela nästa vecka dessutom, verkar bli dålig.

När jag tagit på mig solkräm och gjort mig klar att gå,
så får jag post och Wilmer hämtar den åt mig som alltid.
Dessvärre så innehöll brevet nått som fick mig lite i chock.
Säkert inget att bry sig om, vet jag inte....
Försökte också att inte reagera eftersom det ju Kan vara falsklarm typ.
Vill inte gå in på vad det gäller, känner jag....

Men detta fick mig lite i chock och jag försökte att inte reagera.
Ändå så kände jag hur jag hamnade i nått chocktillstånd.
Tårar ramlade och ville inte sluta heller.....

Men när jag samlat mig hyfsat, så tog jag på ny kräm i ansiktet,
eftersom tårarna lite förstörde det jag hade lagt på.
Sen gick jag iväg med Wilmer till hamnen.
Nära mig så finns en bro och intill den kan man sitta vid "Strömmen".
Se ut över vattnet lite och vara lite i fred.
Kände att jag behövde samla tankarna lite faktiskt.....
Vill samtidigt passa på att få färg nu när vi väl Har sol,
men kände också för att sitta avsides och samla tankarna,
så jag satt där med Wilmer i nästan 2 timmar.

Är fortfarande lite i nått slags chocktillstånd.
Men lika bra att låta det komma och få känslorna på plats.
Bättre än att hålla inne allt, så det kommer ut fel i annat tillfälle sen.
Så lugnar nu ner mig hemma igen och ska laga mat nu.

Foton tog jag där jag satt, men orkar inte nu......

3 kommentarer:

Nettan sa...

Det är säkert ingenting gumman!! Falskt alarm! *kram!*

Hemmet Är Min Borg sa...

du kan va lugn tjejen
kraaam

Angelina sa...

Storstor megamega KRAM från mig!! Förstår dina känslor och det är bra att du låter det komma, men det är säkert ingenting att oroa sig för.. Kramiz Bananiz =)