lördag 1 maj 2010

Tonight

 
Sitter och nu tittar på Körslaget final, som har börjat.
Två bra och värdiga lag är kvar, men Vem ska vinna??
Team Moraeus körde precis sin första låt och den var kanon!
Vilken känsla och inlevelse... jaa, det är svårt detta ikväll! Båda teamen är ju bra!
Min hemstad Lidköping är med i kväll igen, så klart.
Det är ju trots allt final så allt är med! Lycka till, båda lagen.....
Nu ska jag fortsätta titta!


Ikväll kanske det blir Svea Skeppet. Temat där är Rock'n roll ikväll, så klart!
Min barndomsvän ska dit, så kanske tar ut en peng och drar dit jag också.
Väntar lite på svar ifrån Svea, om det kostar inträde ikväll eller inte.
Tror inte det, men vill ändå veta.

Norrköping har vaknat utanför mitt fönster hör jag.
Solen strålar sina sista strålar innan den går ner helt och skenet är jätte härligt! Mysigt.
Bilar kör för fullt och det går fest folk överallt i stan.

Inga kommentarer: