måndag 24 maj 2010

Ti Amo

.
Somnade inte förrän vid 8 imorse... gick inte somna.
Blev att jag då låg och tittade på filmer.
Bl.a så tittade jag på "Vingar av glas". 
En bra film med Alexander Skarsgård, som man kan se fler ggr.

Det är en så bra låt med i filmen. 
Har inte hört den på år, men den är underbar!
"What's a woman with a man"




 
 
När jag vaknade så var tvn på med "Så som i himmelen".
En av mina favorit skådisar i Sverige är huvudroll, Mikael Nyqvist.
Det är han och Kjell Bergqvist som är mina favorit skådisar i Sverige.

Det är väldigt många romantiska filmer hela dagarna i ända nu tycker jag.
Många såna med fin story och som gör lite att man 
själv önskar att känna lite pirr i magen igen....



1 kommentar:

Nettan sa...

Vingar av glas, och Så som i himmelen, är inspelade i Luleå ;);) Lägenheten som tjejjen har i vingar av glas, är min gamla klasskompis lägenhet som dom fick låna under inspelningen av filmen. :D Lite skoj info sådär :D Älskar därför Vingar av glas ;)