söndag 23 maj 2010

What's wrong?


Film natt
Efter att jag lagt mig så tittade jag på några filmer.
På tvn alltså.
En skräckfilm/thriller, hette Population 436 och var rätt så annorlunda.
Den var spännande på så sätt att det inte var förutsägbart.
När den slutade så zappade jag och såg slutet på Roxanne.
Sen zappade jag igen och såg en film med Al Pacino som heter "Sea of Love".
Jag gillade den mystik som fanns i filmen.. Rätt attraktivt med viss mystik.
Har upplevt sån kärlek förut faktiskt.

Hade kunnat somna när jag velat, men var rätt skönt 
att bara ligga och se på några filmer för mig själv på det sättet. 
Medan regnet föll ute och allt.




Varför jag är så off
Tänkte förklara hur senaste tiden sett ut....
Har slutat med en medicin så nu har jag ingen alls.
Bara att se hur detta går. Kan gå i väggen igen så detta är en chansning.
Senaste tiden har varit agilityn som varit först.
Förra helgen så vårstökade jag, men sen var det dags att ladda inför agilityn.
Efter den dagen är man så pass trött att man sover ut i kanske 3-4 dagar.
Ser ut som ett bombnedslag hemma så dags att ta tag i vårstöket igen.

Men för övrigt så är jag inne i nån period med massa tankar.
Har inte träffat Maria, inte Nettan och inte Linda.
Ibland kan jag ha fått ett sms från Maria, där hon och 
Camilla undrar om jag hänger med på promenad tex.
Jag har alltid tackat nej.
Linda har med kommit med förslag ibland.. Nettan också.
Antar att jag helt enkelt har behövt vara för mig själv.
 
Men ingen är drabbad mer än den andra... 
Jag har bara varit väldigt utmattad och full i tankar.
Stora tankar. Är det så här mitt liv ska vara,
ska jag flytta utomlands eller inte... Snart dags att träffa någon,
men hur fan skulle man träffa den killen då...
Saknar familjen också. Känns extra skönt att träffa dom,
då jag är inne i en sån här tankspridd period.

Har på nått sätt hållt mig för mig själv,
för att försöka sortera ut alla tankar och sånt.
Klart jag saknar er och tänker på er. Får allt söta sms ibland!
Tänkte att jag åtminstone kan förklara lite stort här, 
varför jag verkar off.

3 kommentarer:

Nettan sa...

Man kan ha sånna perioder ibland, jag förstår det helt hundra procent. Det som är jobbigt för mig bara är när INGEN svarar, oavsett vem jag skickar mess till.. Då blir jag lite små irri för det.. O jag har flera ggr bjudit dig på saker o ting o du tackat nej varenda ggn. Vi sågs nog senast när vi skulle sola, men då var det snö på marken ex.. Så det var ett jäkla BRA tag sen bara du o jag umgicks, därför skickade jag iväg det smset, för jag saknar att umgås med bara Dig. Jag känner mig jätte off också nu pga jobb, Därför försöker jag skicka några dagar i förväg, så att man kan planera att umgås inför helgen eller så. Men det här konstant väntande på ett svar som aldrig kommer tar på en.. Det är inte bara du som inte mår bra =/ Kram!

Hemmet Är Min Borg sa...

ibland behöver man bara för sig själv ,jag har dem senaste åren velat ha de så efter alla besök och alla man umgigs med förr, så orkar inte jag ha för mycket med andra att göra, men nu saknar vi er här,men dagarna går fort som tur de:)
kram

Josefina sa...

Nettan:
Kan som sagt inte svara för nån annan än mig själv. Men Njaaaa, inte såå länge sen vi umgicks.
Vi gick agility ihop å det har vart trevligt, det ser jag som ett sätt att umgås. Precis som jag ser min och Marias korta vistelser till Maxi för att handla, som ett sätt att umgås.
Men utanför agilityn har vi allt umgåtts lite också. Vi åkte ju en söndag iväg till klubbhuset och övade med hundarna tex. Men även den gången då jag och Linda frågade om du vill hänga med till Glotterskogen tex.

Men sen du började jobba så har jag gått till kurser med Mattias och sen dess har vi lite "tappat kontakt".
Eftersom kurserna har styrt min hela vecka. Innan du fick jobbet så umgicks du och jag, mer än jag umgicks med någon annan.

Kan inte svara för dom andra som sagt, för det vet jag inget om.
Att bli bättre på att svara snabbare, vet jag att jag behöver bli. Det handlar mest om att jag inte vet i förtid ifall orken kommer finnas, eftersom annat tar mer ork än normalt just då. Handlar om att jag inte vill säga nej, men vet inte heller om jag kan säga ja, för lovar jag nått så vill jag också hålla det ja'et.

kram