tisdag 18 maj 2010

Sista kursdagen

 .
Det blev några inlägg igår här på bloggen...
Men det var en bra dag igår på flera sätt.
Började gårdagen med att ha på nyhetsmorgon på 4an
och tittade på hur dom hade Norges Nationaldag på 
schemat medan jag gjorde mig klar inför att Linda kom kl 9.

Men det var igår det....
Idag stressar jag runt lite grann här. Ska spendera ett par timmar 
på brukshundsklubben. Ikväll kl 18-19.30 så är det sista agilityn.
Mattias kan inte hänga med de första timmarna.
Candi blir för trött av att vara där för länge.

Så idag blir det jag och Wilmer.
Mattias och Candi kommer när kursen närmar sig.
Ska koka upp lite kaffe här, samt köpa lite Ballerina Kladdkaka.
Det får jag göra utan Wilmer, för jag lämnar inte en hund utanför affär.
Så jag passar på att posta mina Fornarina jeans, 
då jag köper Ballerina om en stund här.

Klockan är redan 14 och jag är inte riktigt klar.
Behöver vara på klubben åtminstone 15.30 senast.
Ska bli rätt hyfsat väder idag som det verkar.... 
och även blåsa mindre än förra veckans agility, 
för då gjorde vindarna att det var lite kyligt.
Det KAN komma regn idag, men det gör varken mig eller Wilmer nått.
 
Jag kan vara med nästa vecka också... men då kostar det 50:-
För själva avslutningen är idag. 
Men nästa vecka kan man va med då de som missat någon gång, kommer.
De som missat någon kurs behöver inte betala, 
men vi andra ger 50 på plats. Får se hur jag gör...

Hinner inte svara på sms förän sen då jag är på klubben.
Fick ett sött sms från Nettan förut. Ska svara på det när jag får mer tid.
Men först ska jag bli klar och komma iväg! See y'all!

2 kommentarer:

Gry sa...

Heisann og takk for hygggelig hilsen hos meg! Herlige vårbilder du viser av de skjønne dyrene ;) Ha en flott uke! Klem fra Gry

Nettan sa...

Hehe, det är okej gumms :D Hör av dig när du har tid bara ;D