måndag 17 maj 2010

Ja nu ni......

.

Har suttit i några timmar och trixat med musik hahaha!
Krånglat nämligen med både musikprogram och datorer.... men nu så! Äntligen!
Har tipsat tv4 programmet Idol med 2 låtar, där min syster sjunger solo
och Bert Karlsson med en låt, där syrrans sjunger solo på ett bröllop.
 
 
Den låt Bert fick (men även idol då), hör ni nedan:



 
Både Bert och Idol har ju Massor, verkligen!
Men vill ändå försöka. Annars blir man ju inte sedd Alls.... *hihi*
Nu sitter väl du med röda kinder syrran, men nu kan vi bara hoppas haha!
 
Lycka till söstra mi!

4 kommentarer:

Angelina sa...

Å vad du är hemsk.. Kul att jag sjunger falskt oxå då.. De kommer ju skratta åt mig...

Hemmet Är Min Borg sa...

Nu fick man en liten tår i ögat, BRA gjort ,håller med dig Jojo, man måste pröva ,går det inte denna gången så provar vi igen ,
bra gjort Jojo
kram

Angelina sa...

Jag har redan pratat med Bert, Visserligen brudklädd på mässa och "glömde" nämna att jag sjunger... Men det "glömde" jag av en orsak.. Ja ja, det är en snäll tanke iaf!!

Josefina sa...

I idol så bryr dom sig inte om att det sjungs lite falskt här å där.. detta är ett BRA klipp!
Dom ser potential och det bygger dom UPP till en mer skolad röst =P

Bert har gråtit så pass mkt till inte så skolade röster på Talang, så jag tror inte han tycker klippet är så dåligt han heller ;) Bara du som är nipprig ;)
Fråga folk som lyssnar på dig, du hör ju själv när främmande folk kommer fram och berömmer och får lite tårar osv.

Vi tror på Dig, det behöver Du med göra :) Va söt

Kram