tisdag 27 april 2010

Valborgsmässafton

.
Skrev med Camilla förut om tid för grillning.
Det är flyttat till fredag istället för lördag och är vid 18.
Jag tänkte höra på Marcus Birro i Folkparken vid 20.45 och ska nog vara utan hund till Folkparken.
Känner att det kommer nog bli lite För mkt för honom att det händer så enormt mkt överallt.
Sen ska det vara fyrverkerier lite överallt i stan, och det går framåt, 
men han är fortfarande lite rädd för smällarna faktiskt.

Camilla och dom ska grilla vid 18 som sagt och sen se brasan i Ljura Parken.
Jag vill till Folkparken just för att Birro är där tex.
Sen är det rätt stort i Folkparken för övrigt också, men främst för Birro då, tänker jag...
 


 
Känner mig lite stressad med hur jag ska göra osv.
Vill inte ha Wilmer ensam hemma för länge heller.
Kan ju ha med han på grillningen och sen lämna honom hemma, innan Folkparken...
Men hinner jag då få grillat OCH hinna äta? Eller kommer jag få kasta i mig?
Vill ju njuta av både grillning och sällskap isåfall....
Ja vi får se hur det kan bli med allt.. Just nu snurrar allt bara runt i hög hastighet..
 
Bjuden på fest också, så i det fallet handlar det mkt om ifall jag tänkt att ta lite mer att dricka.
Eller om jag bara vill ta det lugnt.
Kan ju ioför sig grilla och sen då jag ser Birro i Folkparken så kan jag ju 
alltid hämta med på någon flaska på festen och sen dra mig....
Ska nog försöka ta en dag i taget och lite göra som jag känner när det Är mer aktuellt.

 
Är väldigt glad över alla inbjudan jag fått!
Kul att veta att folk Vill att man kommer till just dom

1 kommentar:

Nettan sa...

Du bestämmer själv vad du hinner och orkar med. Du är iaf väldigt välkommen. Men folket ska ju till parken sen också, så du kan alltid joina oss där sen. Festen börjar 18 här hos oss, vet inte riktigt när vi tänkte dra oss mot parken, folk måste ju hinna få i sig lite också. hehe.. Men vi kan ju höras om det, Ta det lugnt, Chilla, andas ;) Du hinner! Stressa inte nu i onödan det är ju ett par dar kvar! *kram gumman!*