tisdag 27 april 2010

ღ Valborg ღ

.

På fredag firas Valborgsmässafton och då ska vi se på Majbrasor.
Tänkte gå till Folkparken för att se Marcus Birro hålla sitt vårtal och sen se dom tända brasan.
Tänkte ha nått alkohol med mig också och nog en filt kanske.
Om Wilmer ska med eller inte, får jag se, för dom smäller raketer och allt vid tändning av brasa.
 
Se fredagens tider här!
 
 

Folkparken - 2009



När brasan är klar och allt, så blir det nog hyffsat lugn kväll faktiskt.
På lördag ska jag upp i bra tid. Vi ska ju kolla på raggar-kortegen från Motorgårn!
Tänk när man själv var med i klubb och åkte... aaah ..*miss it sometimes*


Jag är bortbjudning på att grilla också på lördag.
Vet inte tid ännu, men ska se hur mkt tid det tar med mina redan bokade planer.
 
Sen är det FINAL I KÖRSLAGET på lördag kväll!!! yaaay!
Då kommer ju Lidköping's kören tillbaka i programmet osv. Final helt enkelt.
Hade tänkt först att köpa hem massa gott och se finalen. 
Men nu är jag bjuden lite överallt, så får väl se vad som blir.

1 kommentar:

Nettan sa...

Det var jättekul förra valborg, Hoppas vi ses i parken då ! Hela gänget från festen har ju tänkt dra dit så. :) Det är bara o kika förbi festen om du känner dig partajsugen, ni är så välkomna så =)