måndag 26 april 2010

Problem dag, blev till Lycka!

.
Kom precis hem från Maria. Jösses säger ja hahahaha
Vi har garvat för ett helt år kan man nog påstå! Tårar har skvätt och man har inte fått luft!
Har vart trevligt och kul på alla sätt, trots att dagen för övrigt krånglat massa.
Nu är jag på jättebra humör igen!




Fick frågan förut om jag vill hänga med till Maxi och storhandla på cykel.
Vi brukar göra så och det hela blir till en utflykt då vi är två som gör det.
Hämtade ut ett paket först bara, men inte en enda vara var rätt ju!
Skulle vara en brun hundbur, men fick den billigare och sämre varianten som är blå.
 
När inte ens en enkel order på två varor blir rätt alls och leversnittar som var på köpet...
Skulle vart en svart-lila långlina, men fick en Helröd.
Skulle vart med en påse leversnittar som man fick gratis, men det var inte med heller.
Allt var fel! Inte nog med att jag sovit 2 timmar på natten,
och rörmokaren inte fick in maskinen för det är felmätt på någon millimeter, 
så ska Precis Allt krångla!
Var lixom en de-luxe bur och en lila långlina bara jag beställde, men inte ens Det blev rätt!




Nå ja... lite små putt på att varje steg gått fel hela dagen hittills,
så åkte vi iväg och handlade.
Jag köpte melon, en ny mumskölj, tandskrapa, ny tandborste, blonderingsfärg, 
vitlöksbröd, aprikoskräm, fazer crisp och mkt mer!
Ni ser något av allt som köptes... resten är redan inpackat. 
 
Apoteket var jag på också... har fått en biverkning av annan medicin och det är muntorrhet!
Driving me nuts! Så köpte sugtabletter som hjälper mot just detta.



 
 
 
 Vill du??
Maria frågade om jag ville bli bjuden på kebab eller pizza och äta med henne.
Jag hade inte ätit jag heller, så tackade ja.
Hem och upp med varor först, sen upp till Maria där vi först beställde.
Vet i fasen vad maten innehöll, men nån flum-drog vart det nog hahaha!
Jösses vad flummig man blev och maten var i hela ansiktet ett tag!
Ät inte kebabrulle på dejt, säger jag bara hahahaha!





Efter maten så hängde jag med och hämtade hennes tvätt, som tidigare lovat.
Wilmer var med till tvättstugan så klart.
Vi flummade på och i lägenheten igen så blev det kaffe och många AS GARV!!!
Var riktigt skönt att få släppa ut massa lycka faktiskt! Att få garva så här!



Tack gumman för ica sällskap, mat och massa flum!! I like!

2 kommentarer:

Lilliss sa...

tack själv och tack för hjälpen!!
länge sen vi två bara satt och garvade och flummade oss som vi gjorde i kväll!

mega kramis!

Hemmet Är Min Borg sa...

ja ni har handlat på er lite nu ser jag, gött dee
kram