lördag 17 april 2010

Countdown...

.



Inte långt kvar till Grand Opening på vår nya köpcenter som det byggts på länge nu.
Norska Sten och Strøm tog över köpcentret, typ innan jag flyttade hit....
Sen har dom tagit på sig att slå till stort! Precis som dom brukar och är kända för....
Vårt nya köpcenter kommer nämligen bli största i Östergötland!
Kommer också klassas till Ett av de allra största i Skandinavium (sverige, norge, danmark),
som jag förstått då jag läst i länken nedan:


Allt om Hageby Centrum







En del lokaler kommer stå tomma på premiären...
Men nya butiker kommer öppnas titt som tätt under både sommaren och hösten!
Jag kommer vänta med att gå till nya köpcentret, 
men det är kul att vi kommer ha ett så stort.




3 kommentarer:

Nettan sa...

Jag vill på invigningen men har ingen att gå me så får se om ja struntar i d eller försöker få med mig nån :)

Lilliss sa...

ska bli intressant och så hur det kommer se ut när allt är klart!
man är ju van vid det lite tråkigare hageby!

kjam!

Tiggir sa...

Tycket att det ser för jävligt ut!!
Får se om man kommer att gå på invigningen eller några dagar efter när det inte är så mycket med folk!!
Kram