söndag 21 mars 2010

Sjung om studentens lyckliga dar..... ♫ ♪


Mamma tyckte jag skulle visa fler foton från studenten.
Tog ju foton hos fotografen, 
som många andra på denna minnesvärda dag.
Både i studentkläderna och balklänningen från studentbalen.

 
 
 
Har fotona på min hemsida, druttizen.se
så var inte svårt att hitta dom.
 
Syrran gick 4 år på gymnasiet och jag gick 3,
så hennes student blev alltså samma år som min.
På fotot ovan, ser ni henne i blå balklänning.



Nu till kläderna som var aktuella på själva studentdagen:




Klart man ser till att sola lite innan, för att vara extra fin!
Året för denna student var 2002.

3 kommentarer:

Lilliss sa...

gud vad fin du var!!


kram

Tiggir sa...

Vad fin & söt du var!!
Jätte söt

Hemmet Är Min Borg sa...

jaaaa, vad roligt att du visar dem, jättefina foton
kraaam