söndag 28 mars 2010

Parteeey ツ

.
Hur har kvällen varit?
Jo det har ju varit fest hos Maria idag. Hon fyllde år i måndags.


Camilla hade gjort kladdkaka med ljus choklad ovanpå, Mums!

 
Hundarna fick blötmat som Maria köpt. Som dom skulle njuta extra av.
Intresset hos hundarna ökade genast och bara dom satt fint, så fick dom äta.


 
Tjoff, sa det så var blötmaten borta! (Wilmer tackar så mkt)


Men även Stitch, Maria's katt, fick lite extra lyx. Han fick smaka grädde.
Han hade ju känt doften av hundarnas blötmat och blev så glad,
så klart att han också skulle få lite extra mums.





Kladdkakan skulle tändas och sen kan en önskan ihop med blåsa ut ljusen ske.
Konstig människan är egentligen, att man ska tända för att direkt blåsa ut dom, typ.
Nedan ser ni lite random foton.......





Vi hade nu druckit kaffe och ätit kladdkaka, så fram med lite alkohol.
Vi flyttade oss till vardagsrummet, när vi kommit "igång mer"....




Vi utmanade varann i wii lite, men vi försökte också ta massa foton.
Det började med Mario Kart och eftersom både jag och Linda 
hade med oss kontroller, så kunde vi spela alla fyra.
 
Vi tjejer började spela och sen var det killarnas tur..
 
 
 
Blev massa musik, ostbögar, chips och provsmakning av kattmat...
Ja ni hörde rätt.. jag skrev ostbögar och ja, jag skrev kattmat.

Bl.a Nettan var en av de som provade kattmaten...



Jag provade Inte.
Vidare så blev det mer musik, wii och bus....
 
Senare så tog jag och Linda en promenad med hundarna.
Så dom fick göra ifrån sig. Men väl inne igen så fortsatte ståhejet.



Ja där fick ni lite random foton av kvällen.
Wilmer har varit jätte duktig och inte osäker på någon.
När han var valp så kunde han galet skälla ut alla,
men nu har han växt upp och säger ingenting faktiskt.
Lite reserverad, men på ett mkt bra sätt och som enligt rasen är tillåtet.
Så som han var som valp däremot, är inte tillåtet.


Jag är nöjd med kvällen och tackar er alla!
Kraaaaaaaaaam!

4 kommentarer:

Tiggir sa...

Det var jätte kul i går=)
kladkakan var jätte god också=)
Stor kram

Emil sa...

Tack själv:) riktigt skoj:D

Kram

Lilliss sa...

hihi tack gumman för att du ville komma!
fast ni missade Emils o mitt "krig"
vodka i ögat e inte skönt....hihi
det är i köket allt händer på mina fester ;P

stor kram!

Hemmet Är Min Borg sa...

ni har haft det riktigt trevligt igen tjejer, vad kul
kram