söndag 28 mars 2010

Fyller i luckor....

.
Har inte bloggat så värst mkt om senaste tiden, inte fullt ut iallafall.
Har foton som jag lagt in nyss, så tänkte visa er lite vad som hänt...
Man upplever ju så mkt Mer med foton, än då man ser bara text tex.


Onsdag
Jag bakade ju i tisdags, men när jag grejade i onsdags, 
så blev det att betsa en trä-ram, till en tavla som ska upp.
Den var i ljust trä och jag vill ha den i mörkt, så snabbt och enkelt så var det gjort!
 

 
Samma dag mitt i allt grejande så kom afrika masker upp och även tavla.
Som ni kan se på väggarna nedan:
 
Eftersom jag nyss bytt internet så fick data sladd vara framme för jag provade mig fram...
På bordet ser stökigt ut, för jag fått betsa som sagt.




Torsdag
Linda var snäll och ställde upp på att köra hem min dator från Media Markt.
Jag och Maria behövde kattsand från zoo och dom stängde samtidigt som Linda slutar jobbet.
Men jag förslår till Maria att om vi promenerar dit och köper sanden,
så hämtar Linda oss där bara, då hon är klar.




Vi går iväg som planerat med då har zoo stängt för ca 4 minuter sen. Typiskt!
Mkt irriterande att vara så pass nära stängning, då vi ju gått så pass långt också.
Wilmer vart lite grann stressad då vi satt passiva och inväntade Linda.




Natten till fredagen, innan jag la mig precis, så skulle ju Wilmer snabb kissa tänkte jag.
Men då jag går in i trappen så stannar jag till....
Låg nämligen en 20-lapp på golvet i trappen.
Den hade jag gått förbi när vi skulle ut, men inte sett den.
Någon har haft den vikt i sin ficka och tappat den, så tack för det *hihi*
Mkt bra avslut på den dagen! Skönt också att ha datorn hemma igen, kände jag.



Fredag
Hade sovit två timmar typ, den natten och skulle ju upp 7.40 på fredag morgon.
Trött som jag var så var jag duschad och klar i tid.
 
 
 
Linda skulle hämta mig och Maria, för vi skulle få lov att handla.
Solen sken för fullt och det var faktiskt riktigt skönt ute. Vår värme.


Lite basvaror var slut så jag passade på att byta märke faktiskt.
Har länge velat prova Nivea's Aqua serie och TREsemmé har också lockat!



Har inte tänkt på det förrän nu, men jag ser ju att tvål refillen är ju också i Nivea....
Inte alls tänkt på att det ju är Nivea även den.. 
Nåja, det betyder att jag gillar Nivea numera då hehe.

Men faktiskt så tycker jag att Nivea har blivit bättre på senare tid.
Tidigare så var det helt okej typ, men nu är det bättre.


Då vi hade handlat klart på fredagen, så hade det hunnit bli förmiddag.
Klockan var vid 11.40 då det bjöds på fika hos Maria.
Varorna var ju nu inplockade, så nu kunde vi slappna av lite.
Linda hade köpt maräng "kaka" med polkagris på 
och jag hade köpt med mig varsin chokladboll.





Senare på fredagen så pysslades lite med datorn,
för den var ju rätt så nyligen hemkommen och det blir massa uppdateringar då bl.a
 


Jag såg till att färga håret, för man vill ju ha färgat och klart,
och sen innan fest kunna duscha håret igen. Inte färga samma dag lixom.

Medan färgen satt i, så fick jag i mig mat....
Sen vid 17.30 så kom ju Nettan som ni läst i rätt så nya inlägg.




Försökskaninen
Nu har ni lite mer text till fotona från dagarnas händelser som sagt.
För att nämna så schamponerade jag med TREsemmé för första gången IDAG.
Doften var det första som slog mig, för det luktade jättegott!
Gillade hur det kändes i håret också, då jag schamponerade in det.
Provade dock inte TREsemmé inpackning idag, men nästa gång så....

För att nämna Nivea produkterna, så provade jag 
ögonkrämen och nattkrämen, vid läggdags. Natten till lördag.
Efter jag duschat idag, så tog jag på ögonkrämen på nytt, 
samt provade dagkrämen för första gången också.
Det första som slog mig, även vid första provningen av dessa produkter,
var den underbara doften av renhet, fukt och fruktigt...
Kändes skönt på huden och än så länge är jag Mer än Nöjd!


More 2 come, angående produkterna!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

men vad mysigt du har fått till det ser ja
kraaaam