onsdag 31 mars 2010

Najz

.
Denna nyansen av lila gillar jag! Typ plommon! 
Gillar inte de ljusa lila så mkt och de med lite mer blå i, 
känns inte som lila för mig, utan känns mer som en nyans av blå isåfall.
Men denna nyansen nedan är najs!




Vidare....
Sen fann jag en söt korsett då jag letade vidare
Tyckte denna överdelen nedan, var söt som sagt:
 
Nu var det ju inte finklänningar jag sökte efter alls....
Jag letar efter mäktiga/pampiga material på gardiner.
Gillar när det ser mkt och fylligt ut.

Råkade hamna på en sida med klänningar, då jag sökte på ett visst tyg.
Nu ska jag och Maria finna oss klänningar till Linda's bröllop i sommar,
för vi två har äran att vara tärnor och vi ska ha en likadan klänning.
Så trots att jag inte skulle kolla just klänning idag, så kommer det....

2 kommentarer:

Nettan sa...

Riktigt najs klänningar!

Angelina sa...

oj vad kul!!! Ditt första bröllop! Själv ska jag på fyra stycken och sjunga på två av dom.. Vill se foto på dig sen!! =)