söndag 7 mars 2010

"Körslaget"

.
Idag ska min kära syster sjunga på audition.
Linda Sundblad's uttagning till "Körslaget".
Lidköping ska ju nu vara med och 
hade gärna också velat sjunga i den kören.
 
 

Syrran ................................................. Syrran och Jag




Konstigt....
Förut sjöng jag och syrran med i samma kör som Linda Sundblad
och nu kanske syrran ska sjunga med Linda som körledare.
Bakvänt kan det blir.
 
Du sjunger ju på bröllop, solon i kyrkan osv osv osv...
Vi VET att du Kan sjunga syrran! Du Måste komma med!!
Vi hejar som f*n på dig!



Lycka till syster


5 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja jag håller verkligen tummarna här nu hoppas hon kommer med nu, då blir de fira med tårta här :))
Kram

Josefina sa...

Mkt handlar om Rätt låtval..
Och att det passar just vad Linda söker till sin kör.

Men du kan nog börja baka redan nu *hihi*

Lilliss sa...

ska hålla tummarna för din syster!!

Tiggir sa...

hoppas att det går bra för din sytrer..holler tummar & tor för henne

Josefina sa...

Gick dessvärre inte vidare,
men det var ju många där också,
så modigt nog att stå där
i all press och väntan ;)

Puss & Kram på dig syrran