fredag 19 mars 2010

How's Everything??


Could have been better... typ.
Känns som den lilla ork jag bygger upp, tas ifrån mig fort.
Känns som ork jag inte Har, tas ifrån mig.. och lite till.


På söndag ska jag träffa Linda.
Vi har inte träffats sen jag kom hem från Lidköping.
Vi har setts lite vid två tillfällen dock, 
men då korta stunder och inte ensamma.
Nu ska se ses på söndag iallafall har vi bestämt.

Får lite dåligt samvete ibland för att jag inte orkar träffa mina vänner.
Den jag träffat mest är Maria, men även vi, ses inte varje dag.
Jag försöker mest samla ork att bry mig om Wilmer.
Han kommer Först!
Jag valde Han, inte tvärtom, så han kommer Först!




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8vnxI93R2xEJRZ1_omUJMJ5bdE9CeM7DoPOyM6VWNkQ8mGiP4IADGoA6MbupQx0ThYxkmi1WhZqVxscPabXqXnRJeQCYVbMSIK6hk01KPNUOh1qUi8O1gMYZd-q9fRhwJ-0eDW6bmrECL/s320/exhausted.jpg
 
Totally Exhausted

Tär på mig de ggr saker i livet tar bort all min ork...
För den som råkar ut för det hela bortsett från Jag,
det är min hund, eftersom min ork försvinner, 
så får han ju inget över..
Att prata om det får mig att gråta!
Tungt att händelser i livet, eller bråk tex, ska få mig så pass neråt..
Att orken försvinner och ingen ork kvar till hunden finns.
Det är känsligt så är det... För jag älskar han så himla mkt!


 
 
Jag och Linda kommer ägna tid åt våra hundar på söndag.
Men grejen är den att då bråk i vardagen inte finns...
Bråk med vän tex, så börjar vi dagen med lek och promenad.
Då lever vi ett liv som Wilmer och jag trivs med.
Men ber jag om att bråk ska sluta, för Wilmer's skull om inte annat, 
och möter ett Nej, så är det tuffare dessvärre..
 
 
[6+timmar+16620080901_137.jpg]

 
Drömmer om en lugn vardag, utan bråk och 
där jag och Wilmer är familj igen! Som vi annars är!
När bråk inte existerar, så börjar vi dagen ute.
Med träning, lek och kontakt. Sen blir det mer sånt senare på dagen.
Utan bråk mår jag bra och då mår Wilmer bättre än bra!

4 kommentarer:

Nettan sa...

Så fint skrivet gumman! Jag vet att du finns här, även fast du inte hör av dig så ofta. Men man ler inombords då man får ett sött litet mail från dig ;) Då känner man att det är en riktig vän! Har sagt det o säger det igen: Finns här ifall du behöver prata! Bara att säga till! *krama om!*

Josefina sa...

Tack gumman :)
Blev lite rörd av att läsa det du skrev här :,)

*Kram*

Hemmet Är Min Borg sa...

vad roligt att söndagen blir en dag för bara hundar ,det är nyttigt
Kraaaam

Tiggir sa...

Jag ser i fram i mot söndagen=)
Det ska bli roligt att vara med er två igen!! får se då var vi kan hitta på då..
Det e du & wilmer som kommer först i era liv..
Love you gumman