fredag 19 mars 2010

Blogger Issues

http://www.ocheart.org/Videos/VideoScreen_TheDrs.jpg
 
 
Jag tittar på The Dr's och ämnet idag är S.E.X.
Att det ska vara så pinsamt för folk.... hm..
Nu är det nån som är super nervös över att köpa kondomer....
Jösses vilken noja, alla har ju sex, så vad?
 
 
 
 
http://z.about.com/d/weblogs/1/0/V/-/-/-/BloggerHomePage.PNG
 
Strunt samma nu...
Tänkte på bloggandet. Det som är så dumt med blogger just,
är att ditt login namn, användarnamn alltså, är just din mail.
Men jag har bytt mail adress sen dess ju!
Så jag måste logga in med en gammal mail adress,
vilket gör i bloggandet att det är just Den adressen folk ser.
 
 
Svar på kommentarerna?
När jag ska kommentera i andras bloggar, så kan man kryssa i 
att man vill få mail ifall någon svarar på kommentaren.
Men dessvärre, så kommer ju då mail svaret 
till en adress jag ju inte använder. Mkt störande måste jag säga.
 
Man får lixom manuellt gå tillbaka där man kommenterar
och se ifall någon svarat eller inte, vilket inte är nått man alltid gör.

Hade man istället haft ett användarnamn utöver en mailadress,
så hade man kunnat uppdatera sig på sitt blogger-konto 
med "vanligt" användarnamn, att man bytt just mail adress...

Inga kommentarer: