tisdag 9 februari 2010

Yesterday

.
Eftersom datorn krånglat non stop, 
så har jag ju inte ännu bloggat om helgens homeparty..
Men först tänkte jag blogga om gårdagen bara...



Grejade hemma lite igår igen.....
Bjöd på kvällen över Maria på varm choklad med så klart grädde i och chokladsås över.
Ni ska bara veta vad gott det är!
Hade inget tilltugg, men det hade hon, så hon tog med sig två frysta vitlöksbröd.


Visst ser detta ut som en skorpion? hihi



Jag fick förresten ut den gamla tröga pluggen i väggen, där jackhängaren sitter i hallen.
När hon sen skulle hemåt, så satte jag igång och fixade lite till.
Fick också upp den där tyg förvaringen på väggen i hallen.
Är rätt nöjd med hur hallen blev faktiskt!





Tack gumman för sällskapet! happy







PS. Har inte startat om datorn Än förresten..... men väldigt snart.
Laddar bara ner lite drivrutiner och sånt till datorns grund innehåll.
Har fått en massa mer fix gjort i lägenheten, så ska ner med en massa mer till källaren snart.
Tar ju sin tid att röja och bestämma vart saker ska vara, eller kastas..
Men håller faktiskt nu på att bli klar, äntligen! Har ju sett ut som ett "krig" här ett ett nu.

2 kommentarer:

Lilliss sa...

tack själv för att du bjöd över mig!

-klapp på huvudet-

Tiggir sa...

Ser ut att ni hade det mysigt!!
Vart jätte bra i hallen!!
Stor kram