tisdag 16 februari 2010

Random Updates



Saturday
Eftersom jag inte kommit in i datorn, så har ni missat ett par dagar...
I lördags till Melodifestivalen så färgade jag håret ett snäpp mörkare.
Linda och Johan var på besök också under eftermiddagen förresten..

 
Poly Palette 500

Den serie som jag redan hade i en blond nyans,
Garnier Naturligt Resultat, som serien heter....
Fann inga förpackningar med dom dessvärre, så fick välja helt annat märke.
Nu har jag en mörkare hårfärg hur som.. Säkert lite mörkare än bilden visar.



 Sunday
 I söndags var det alla hjärtans dag och jag blev uppbjuden till Maria.
Hennes mormor hade gjort en tårta, så jag fick också fika ihop med dom.
Jättesnällt att dom ville ha med mig på fikat! Tack så mkt!
Roland som är mormoderns kille, vill även att jag kommer ner till "Viken"
och har gitarren med mig någon gång, så kan vi prova att lira ihop.
Han är en väldigt trevlig person tycker jag!


När Roland och mormor'n åkt, så var Linda på väg.
Det var okej att jag stannade, så det gjorde jag också.
Hon och Nettan har haft ett samtal där dom försökt reda ut alla problem osv,
och det verkar på dom båda att det nu kan läggas bakom dom.
Skönt att man kan reda ut saker och ting tycker jag.
Även om man sen går i små steg framåt, 
så är en viktig grund att man ju kan prata.




Hur som så umgicks vi lite och det blev tårta igen dessutom.
För Linda ville också ha lite tårta.
Istället för kaffe denna gång så gjorde Maria i ordning varm choklad. Mmmm..





 
This Week...
 Idag försöker jag fixa med datorn, tvättar också mellan 17-22 idag.
Imorn onsdag, börjar dagen med ett tidigt möte 
och sen så är jag hundvakt åt Lotus ett par timmar bara.
Torsdag, är det möte igen, men ett helt annat möte än onsdagens....
Men efter det mötet så åker jag till mamma och hälsar på.
Ska bli väldigt trevligt faktiskt! Saknar dom 
och ska bli kul att se hur stor Alwin blivit också. Han växer ju så fort.


Ja nu vet ni ju lite om vad som hänt och händer!

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

vilken trevlig söndag ni har haft , ja nu är det snart torsdag ,och det ska bli roligt att ni kommer igen, vi saknar er nu :))
Puss och Kram

Tiggir sa...

Tack ännu en gång för att du ville se effter Lotus under ett par timmar!!
& tack för en rolig söndag!!
pöss & kram