onsdag 6 januari 2010

Unusual, huh?

.
Jag la mig strax innan midnatt för jag kände mig konstig..
Men sen var jag trött och tänkte även att det är en bra tid att komma i säng.
Då kan jag gå upp lite tidigare imorn och fortsätta med möblerna.

Men jag kunde inte somna......
Jag gav till slut upp, så jag klev upp igen och satte igång att städa!
Med tanke på allt byggdamm, så tog jag en hink med varmt vatten och ajax,
sen har jag städat av alla bänkar, bord, fönsterbrädor osv!
Bra att underhålla städningen hela tiden, så slipper man få en super städning sen.

Jag moppade även golvet, så nu är nog luften klarare!
Så gick jag in i duschen en sväng, medan golvet torkade.
Tog mig en dusch, men utan att blöta håret, det tar jag imorn.
Slippa föna och ha mig innan läggdags.
Jag har vädrat i köket hela tiden och det får faktiskt stå uppe i natt också.
Min hals har blivit bra krånglig av byggdammet...
När jag köper betsen, så ska jag se efter såna mun-masker.
Så att jag skyddar munnen och näsan.
Tills dess tänkte jag använda en av Wilmer's bandanas över mun och näsa.
 
 

 
Men sandpappriga och flisiga fingrar, så säger jag God Natt!
Nu hoppas jag på att kunna somna Denna gång!
Ska smörja in händerna noooooga innan också.. Behövs verkligen! 
Samt ta en fishermans friend för halsen skull... Natti!


1 kommentar:

Lilliss sa...

konstiga saker vi två har för oss när vi inte kan sova hihihi!


krama om