tisdag 5 januari 2010

Getting sick?

Har slipat igen, samt sandpapprat... men det var väl ingen nyhet?
När jag gav upp för dagen, så har jag så klart flisig hud på händerna.
Det får man ju av sandpappret.
Men disken skulle tas också, så fortsatte att hålla igång.


Nu har jag tagit lite hostmedicin och satt mig för att kolla soffor.
Har ju fått lite i jul, att jag kan kolla på begagnade soffor till bra skick och pris!
Angående hosta, så köpte jag hem hostmedicin för rethosta, innan nyår.
Tog i någon dag och sen skulle ju nyår firas och då hoppade jag över.
Vill inte ta hostmedicin och alkohol på samma dygn nämligen.
Men någon dag efter nyår, så körde jag på med hostmedicinen igen.
Ska ta 20 ml, tre ggr per dag, vilket gör att flaskan tar slut fort.
Behöver köpa mer, för det räcker inte att ta tre ggr per dag.





Jag har funnit en soffa som är helt okej i den look jag söker.
Finns ju bättre också, men funderar lite och avvaktar lite...
Så här ser den ut och det är en tre sits, samt en fåtölj. Köpt från mio.
Brunt läder så klart då.
 
 

 
 
Dessvärre så finns dessa soffor i Uppsala och dom ska ha 7000 för dom.
Det går ju att pruta ner lite, för dom har redan fått sänka priset som det är.
Men då är frågan om jag verkligen vill ha dom så pass att jag kan åka till Uppsala?
Men jag får avvakta liiiite grann till och se hur det blir.





Känns som jag ska bli sjuk?? Hoppas inte! 
Inte bäst av allt att gå omkring i denna dammiga lägenhet varje dag heller...
Hostan blir ju inte bättre av byggdamm precis.
Men jag får se hur det ter sig dag för dag. Ny hostmedicin kan ju vara bra hur som.


1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

oj den gruppen är ju skitsnygg
kram