tisdag 19 januari 2010

This Evening

Kom hem nyligen...
Har varit hos Maria med henne och Nettan.
Jag köpte med lite brownies och tog med grädde, så har vi fikat lite, samt pratat.
Det har varit lite i luften som inte stämt, så jag föreslog att vi träffas idag
och pratar ut vad vi alla känner, tycker och uppfattar.
Ingen ska behöva må dåligt, så vi behöver rensa lite luft kände jag.
Nu har vi kommit en bit på vägen. Fått mkt sagt faktiskt.
Klockan fick ju lite hindra oss, men vi fick mkt sagt ändå.
 


Brownie - Bild från nätet

 
 
 
Kom hem för en stund sen som sagt och ser att jag fått en länk skickad till mig på msn.
Ni som känner mig, vet ju att jag är ute på msn hela dagarna...
Även om jag inte är vid datorn, eller kanske ens hemma på en stund.

Länken var intressant hur som och jag känner igen Wilmer i detta.
Läs själva här!


3 kommentarer:

Lilliss sa...

skönt att fått "rensa" luften!
synd bara att klockan hann att bli så mycket....


krama om!

Tiggir sa...

Hoppas att det gick bra & att ni har fåt ur i de som har tyngt er!!!

Stor kram

Nettan sa...

Tusen tack för att ni bryr er och att vi fick rensat rätt mkt! :D kramas!