tisdag 19 januari 2010

Jeanz




 
Jag sitter och kollar lite på jeans!
Antar att jag har storlek 27/32 numera. Förut hade jag 26/32.
Kollar ju mkt på tradera och nätet för övrigt då jag söker jeans.
 
Hittar mest snygga modeller från utlandet och till BRA priser!
Crazy Age tex, men nya märken verkar kommit som ser liknande ut...
Nu är inte Crazy Age ett super märke, men jag tycker faktiskt att dom ändå sitter snyggt!




Alla jeans ovan är i Fornarina


Mitt favoritmärke är Fornarina!
Dom har även snygga kläder, skor och sånt för övrigt. Men i jeans just älskar jag Fornarina!
Snygga och ovanliga modeller som alltid sitter väldigt bra!
Vill man ha snyggt sittande jeans så får man faktiskt köpa ett bra märke, så är det ju.
Replay kör syrran mkt med och dom har också snygga modeller.
Dessvärre så sitter inte alla modeller "lika säkert" som Fornarina gör.
Sen är ofta Replay lite mer i baggy modeller kan jag känna, 
så därför är Fornarina också ett mer säkert kort.
 
 

 Dessa två jeans modeller är i märket Replay
 
 
 
Lee och Levis tex är ju också märken, men känns inte så "speciella".
Jag vill gärna ha mer originella modeller...




http://94.100.122.56/371300001-371350000/371346801-371346900/371346828_16_FyX5.jpeg Denna modell har jag hemma men är för liten. 
Så tänkte köpa en större size av modellen. 
Det är Fornarina's modell NEK.
Finns från ljus till mörk och jag har de mörkare.
Hittade ingen annan bättre bild än den till vänster dock...



1 kommentar:

Tiggir sa...

Du pasar väldigt bra i jeanz gumman!!
Stor kram