onsdag 27 januari 2010

Snow Snow Snow

 .
 
Det slutar aldrig snöa ute och trots att det plogas titt som tätt, 
så hinner det lägga sig ny snö snabbt på marken.
Det snöar för fullt än, även om det inte syns så mkt på fotona.











Wilmer får snö mellan tårna, vilket han tycker är obekvämt. Trots kort utevistelse.
Jag får snö upp till knäna då jag trampar runt här utanför...








BTW....
Jag ändrade förresten om Wilmer's ena julklapp förut..
Alwin tyckte ju den var lite spännande så han lite förstörde repet i denna flaska.
Funktionen försämrades då och Wilmer's försök att få ut några godisar var begränsad.
 
 



Kom på förut att jag har ju en helt annan leksak med rep i...
Om jag knyter upp det längsta repet och ersätter det med det trasiga i flaskan...
Repet var dessutom liiiiite tunnare än det rep som var i flaskan från början.
Vilket gör att det blir lite lättare att få ut godisarna.
Tänkte att man kan börja lätt och sen försvåra isåfall. Ny leksak är det ju trots allt.





1 kommentar:

Tiggir sa...

men HJÄLP vad mycket snö!!!