torsdag 28 januari 2010

2 much teen 4 me

.

Kollar lite på tröjor och toppar....
Även sånt behöver ju handlas in, även om det Inte blir denna månaden.
Vissa basplagg är också bra att ha, som kan vara över en topp tex.

Hade kunnat tänka mig dessa två nedan, men dessvärre har dom tryck jag inte gillar!
Här ser vi en kofta typ, med tryck av Diva bl.a.
Detta med Diva känns inte jag och det känns lite bimbo, gapigt osv. I dislike.






och......

Den ni ser nedan här, är snyggare än den ovan,
men precis som Diva tröjan så har denna ett tryck jag inte gillar.
Den har massa dödskallar överallt och sånt har jag inte gillat nån gång.
Känns också lite tonår och så kan jag känna. Inte så mkt Jag över det.





Hade trycken inte vart där, så hade tröjorna vart snygga


1 kommentar:

Tiggir sa...

snygga=) me lik..(förlåt om det vart fel stavad)..Stor kram