tisdag 5 januari 2010

Gud så störande.....

.
Min hund är riktigt upp i varv... Jobbigt änna..
Men är inte alls hans fel, för jag har ju inte gjort mkt med honom.
Jag jobbar så hårt på att bli färdig med mina möbler här hemma,
att hans behov inte ses till på samma sätt.
Det är mkt också att jag ju känner för att bli klar snabbt!
Jag vill ha bort all denna plast som ligger över soffa, tv osv...
Plasten är TÄCKT av ett tjockt lager damm och katten lägger sig plasten!
Han är ju e perser, vilket betyder extra päls, så inte kul...
Sen så är Wilmer precis överallt och i vägen när jag slipar och  sandpapprar!
Det blåser ju runt en hel del damm och att behöva han honom i vägen är inte bra..

Jag försöker få Wilmer att hålla sig på avstånd, så jag ber honom lägga sig,
men plötsligt så är han på bena med en gång och jag får stänga av slipmaskinen
för att korrigera tillbaka honom till platsen och lägga sig igen...
Så jag startar maskinen, men så är han på bena IGEN.... ÅÅÅÅÅHHHHH!!!



Wilmer går förbi nere till vänster


Alltså det är Inte hans fel alls detta som sagt...
Men måste skriva av mig lite om läget ändå känner jag.
Tycker synd om honom, för han lider ju av att få sitta hemma så här.
Blir ju att jag blir irriterad av att han är i vägen överallt i dammet och att han blir
ledsen av min irritation, samt klättrar på väggar till slut av uttråkighet!
 
Hoppas som sagt på att bli klar så snart jag kan...
Vill ha bort all plast, städa bort allt damm och bry mig om Wilmer mer!
Som han förtjänar det!
När slipandet är klart och jag ta dän dän plast och städa lite,
så ska jag se till att Wilmer får komma ut mer och även boka upp nån hundkompis,
så att han kan få leka av sig som bara den!


Inga kommentarer: