fredag 29 januari 2010

Confessions

.
Min blogg heter Confessions, för att jag är just öppen här!
På svenska betyder det 'erkännanden', att man är ärlig.
Ni har nog även sett mitt personliga citat, som står lite här och var...
 









Jag

Nu tänkte jag ha en liten Confession stund här faktiskt.
Har länge påbörjat detta, men aldrig blivit klar nog att publicera, så jag tar mig i kragen nu!
Vi börjar lite försiktigt med frågor nedan som jag ska svara ärligt på.
Denna Confession stund är tänkt att dyka upp i slutet på varje månad och bestå att lite frågor.






Nämn en dålig ovana: Bitar på naglarna *grr*
Vad vet vi nog inte om dig: Att jag vart med i raggarklubb och tv-reklam
Nämn någon pinsam händelse: Jag skäms så sällan, så minns faktiskt ingen...
Din närmaste framtid: Förhoppningsvis träffar jag en underbar kille, samt skaffar hund nr 2.
Vad skulle du aldrig ta på dig: Klassisk t-shirt med tryck på
Nämn 3 dåliga egenskaper: Lite för kritisk ibland, för godtrogen och svårt att passa tider.
Hur hanterar du ett svek: Well.. jag är faktiskt rätt långsint, så svik inte mig hur som helst haha!
Nämn en dröm som inte uppfyllt ännu: Flytta utomlands!
Kommer du flytta tillbaka till din hemstad igen: Nej, men besöka familj där går bra
Nämn en hundras du inte skulle kunna skaffa: Labrador, (samt blandraser)
Beskriv dig själv i 3 ord: Ärlig, hjälpsam och äkta
Har du någon fobi: Det enda jag nog ogillar är att gå till tandläkaren *ryser*
Är du katt eller hundmänniska: Har ju perser, men hund ger mig faktiskt så mkt mer!
Om du får välja jobb, vilket du vill: Jobba i tv, framför kameror!
Hur friar man till dig: Jadu! Inte för enkelt och vanligt... genomtänkt och romantiskt!


Inga kommentarer: