måndag 4 januari 2010

Birthday's

.
Jösses vad många stenbockar vi är i släkten nu....
Alla fyller ju runt jul och nyår också, så fullt upp har vi.
Idag har en av mina sysslingar (Mikaela) fått barn, en son.
Men också en kusin (Jenny) har fått barn idag, en liten tjej fick hon!
Grattis till dom båda!
 
 
Både vänner och familj ska fylla JUST i denna högtid också hihi
Tezz fyller 17 dec, jag fyller 23 dec, Hanna 25 dec, Benjamin och Nova 27 dec,
Sanette 28 dec, Arne 30 dec, syrran 1 jan, Ramona 3 jan,
Dagens nyfödda 4 jan, Wärner 5 jan, pappa 6 jan,
Pernilla 19 jan och några sysslingbarn fyller väl i slutet på jan också...
Min hund fyller 2 år 27 jan, men han är inte stenbock.
Jaaa ni... tror jag dessutom glömt några stycken....


http://www.sverigesurfen.com/baby480.jpg
Bild från nätet
 
 
Näää, Nu ska jag ta kaffe, rasta hund och sen slipa möbler igen!
See ya!


5 kommentarer:

Lilliss sa...

oj låter som min släkts februari och mars månad!


krama om

Hemmet Är Min Borg sa...

ja jösses så många
kram

Angelina sa...

emma 14 jan..

Josefina sa...

haha! Sa ju att jag glömde nån!
Men min moster trodde jag inte jag skulle glömma, ops!
Sorry Emma hihi :)

Josefina sa...

Kom på massa mer haha!
Syssling Ramonas son Elijas fyller ju 5 jan.
Syssling Pernillas Alex fyller väl januari med.... så många barn hit och dit haha

Sen fyller Therese samma dag som jag fyller, 23 dec.
När mamma va vän med Vera, så fyllde hon ju 5 januari, eller nått med... jöööössses!!

Så börjar ju December med kusin Ludwig också då. Som fyller 8 dec. Massa i slutet på Nov också för att nämna *pust pust*