onsdag 30 december 2009

Yesterday


Jag kom som ni nog vet, hem igår kväll. Hit till Norrköping alltså.
Sista natten hos mamma i Lidköping, så sov Alwin hos mig!
Han gick runt och tittade och jag lyfte upp honom...
Sen gick mamma och la sig, han ville tydligen ligga kvar, så det blev så också.
När jag vaknade av hans blöta pussar, så blev jag mkt piggare och gladare genast!
Inte alls fel sätt att vakna på vill jag lova!
Han väcker ju när det är dags för honom att gå ut och göra sina morgon behov.
Mamma kom då upp och hämtade honom och gick ut med honom.
Wilmer och jag låg kvar i sängen lite till..... sen när vi gick ner för frukost,
så kommer ju alltid Alwin så super glatt fram till trappan, där jag kommer....
Mkt ivrig är han på att hälsa på mig och önska mig en god morgon!
Älskar de små stunderna faktiskt!


Jag var ju hundvakt igår i ett par timmar och då var jag ute två ggr på längre tid.
Passade på att leka, ta foton och ta vara på snön. Här ser ni lite foton:












Tycker det blev så härliga foton!!
Tog rätt så många faktiskt, men att gå igenom alla sen tar ju tid.
Blir ju så med hundar dessvärre, att man får knäppa kort efter kort,
sen hoppas att fotona blir bra, för hundar som rör sig och då dessutom 
att få TVÅ hundar att bli bra på foton tillsammans, är inte lätt.


Tagit lite andra foton över jul så klart, här är Några av mina favoriter:







God fortsättning!


Inga kommentarer: