onsdag 30 december 2009

They really like it here

.


Min perserkatt Oliver


Jag visade Oliver fönstret igår då vi hade kommit hem...
Han har ju inte varit i denna lägenheten förut som sagt.
Han älskade att sitta där, det såg jag med en gång.
Nacken verkligen rörde sig efter alla spännande saker han såg.

Wilmer kan också se ut genom fönstret... Speciellt i sovrummet.
Då sitter han i sängen bara och tittar.
Så här satt han första natten, då vi precis var nyinflyttade:





Min sheltie Wilmer


Måste verkligen säga att Wilmer trivs här i denna nya lägenhet!
Märker att Oliver snabbt vänjde sig också och nu redan verkar trivas.
Wilmer har ju blivit mer mysig sen jag flyttade in hit.
Vi sover typ sked om nätterna och då väldigt tätt intill varann.
Jag får hålla mig arm runt om honom och så somnar vi. Mkt mysigt!






Inga kommentarer: