måndag 7 december 2009

Va som jag trodde!

 

 
 
Gud så smutsiga väggar det var inne på toa...
Vet att många struntar i att städa väggar! 
Jag vill heller inte duscha innan jag städat.. Litar inte på andras städning!
Som jag trodde så var väggarna svarta!
 
 


 Väggen -  Efter några drag på samma ställe



 
Tog badkaret noga med de bästa städmedlen också - vim, ajax professional och fönsterputs.
Hade en vit trasa men fick skölja den ofta, 
eftersom den snabbt blev svart efter få drag på vägg.





  Glänser nu på väggar, golv och badkar



Tänkte ta bad en kväll och tänkte också duscha, men vill inte göra det i smutsigt badrum.
Känns inte som man blir ren på ett skönt sätt då...
Men NU är det rent och skiner! Har precis också moppat golven.
Ska byta toasits också, sen städa handfat, samt toastolen.


4 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

VARFÖR fuskar folk med o ta väggarna ,de e ju sånt man tar imellanåt men men ,jag är väl för pedant antar ja
kram

Josefina sa...

Inte bara det.. lister, element, dörr-ramar och fönster är inte taget.

Frysen var inte heller helt avfrostad så när vi kom hit på onsdag morgon så hade vatten runnit ut på golvet, och då även till parketten (v-rum), så parkett är svällt och en bräda har lossat..
Vi satte genast hink under och under onsdagen fylldes hela bunken med vatten..
Trist för parketten hade jag velat ha, men vet inte vad dom gör nu

Lilliss sa...

fy vad äckligt!
måste ha varigt en väldigt lat människa som har bott där innan och så vet han tydligen inte hur man städar!

Hemmet Är Min Borg sa...

riktigt tråkigt, för så fin som du lämnar dina lägenheter, men säg detta till värden så dem vet om detta,
kram