måndag 7 december 2009

Julmusik och Pyssel

 
Lyssnar på blandad julmusik på datorn, medan jag pysslar här hemma.
Det är både modern jul musik och gammal klassisk.
Skönt att få lite stämning runt julen, och då speciellt när man grejar.
Nästan så man känner för att baka också haha.
Synd att jag inte kan sätta upp på väggar osv ännu,
men killen som bott här innan har ju städat lite dåligt, 
så får väl putsa fönster i denna lgh OCKSÅ!
Kan ju inte sätta upp gardiner å sånt på smutsiga fönster inte!





Trist att jag kämpat i veckor med min andra lägenhet och fått den julstädad på grunden,
så måste man ta denna också för att andra inte har samma öga som jag har...
Men men.... Bättre att hugga i än att gråta över spilld mjölk.


2 kommentarer:

Lilliss sa...

fy vad tråkigt att tvätta fönster!
men när du ändå håller på kan du ju ta mina med ;)
säg bara till om du vill ha hjälp gumman.....du vet ju vart jag finns!

krama om

Josefina sa...

Tvätta fönster IGEN!!
Suck... tvättade ju fönster i förra lägenheten för nån vecka sen.. yä yä.. typ =P