tisdag 22 december 2009

Sleepless again....

- Footloose - 


.
.


Att det ska vara så himla svårt att somna!
Går inte, så jag gick upp en sväng, men ska snart försöka sova igen.
Satte mig lite framför tvn med nudlar, såg nämligen att det är 'Footloose' från på tv400 nu. 
Gillar den filmen! Den är från 1984 och Kevin Bacon är huvudroll.
 
 
 
 
 Tidsfördriv....
 




Men jag slog även in ett paket medan jag ändå var vaken....
Titta så fin julklappen blev! Med röda siden band och allt!
  


Har lite julklappar som jag ska ha med mig till Lidköping.
Det är sånt jag fått här, men också sånt jag ska ge.
Ligger massa i denna papp kasse, som inte syns på foton.





Natti Nu
Ja nu har vi gått in på "Dan före dan, före doppare dan"...
Det vill säga, att min födelsedag är IMORN redan!


Nu ska jag prova att sova igen! Sov ju inte förra natten heller...
Då somnade jag först på morgonen vid 9 kanske och skulle upp 11.
Så vore inte fel att få sova lite denna natten då lixom...



Inga kommentarer: