tisdag 22 december 2009

Beslutsångest?

Tänker mkt på nyår.... looking right
Är sen en 'längre' tid nu, bjuden till två olika ställen.
Ungefär lika länge sen jag blev bjuden till respektive.

 
 




 
Nettan och Mattias har en nyårsfest hos sig, 
där det är tänkt att gå nyårspromenaden på stan kanske, iallafall ha förfest hos dom
och vid tolvslaget skåla under smällarna på stan.
Jag är också bjuden på lite lugnare firande hos Linda och Johan.
 Där dom tänker bjuda på mat och champagne.
Så bara ha det allmänt trevligt och så.. Vilket vore Bäst för Wilmer's skull!
Sen bara mysa med snacks och ta nån/några xider - öl...
Nettan och Linda har brytit, eller har en paus eller nått, 
så går ju inte slå ihop heller... hm...  faint










Frenemies?
Trist faktiskt att lite hamna i en situation där man ska välja mellan två vänner.
Men måste även tänka på mer än mig själv i detta fallet.
Måste ju tänka på Wilmer och hans enorma panik kring nyår.
Han är så skotträdd att det är ett problem och att då vara i stan, är tufft för han!
Linda bor utanför stan och på det sättet skulle det underlätta.
Nettan och Mattiar bor rätt så centralt och deras nyårsevent blir centralt i sig.
 

Homer: doh! 
 
Från början var det att jag i Första hand får se vilket datum 
jag kommer hem till Norrköping igen, från julfirandet i Lidköping.
Det är inte Helt fastställt än men ser ut att bli omkring den 28-29 dec. 
Vore bäst om det blir nått av de datumen, så man hinner landa lite, innan nyår!
Det tär ju lite på krafterna att resa och det är ju trots allt mer än 3 timmars resa.








Ogillar sitsen skarpt måste jag säga!  
Nån blir väl mer eller mindre sviken?? bug 
 
 
Hur det än blir så får jag se till .Wilmer's .Bästa. i lösning av nyår..


4 kommentarer:

Tiggir sa...

Du gör som du hellt känner för!!!
Så som jag sa till er i går!!

Stor,stor kram gumman

Lilliss sa...

jag vet!
det är jätte jobbigt!


kram

Nettan sa...

Ja, det är ju inte jag som satt dig i denna sits, så mig kan man inte klandra för nåt!

Hemmet Är Min Borg sa...

du ska göra detta bästa för wilmer, han går först, eftersom han är skotträdd så vet du bäst vad som passar honom bäst,
kram