tisdag 1 december 2009

"Psychotest - Känn dig själv"


Jag gjorde ett test på nätet för att se vem jag är...
Enligt detta testet iallafall. Lite små kul så där tycker jag.



Du önskar inget annat än ett harmoniskt liv, även om det är ganska svårt.
Du undviker konflikter och skjuter gärna upp beslut.
Eftersom du förstår nästan alla människor används du ofta som medlare,
en uppgift du gärna tar på dig. Du tenderar att glömma av dig själv och
blir ofta trampad på eller förbisprungen i livet.



  • avslappnad
  • empatisk
  • älskad

  • oambitiös
  • drömmare
  • likgiltig



  • idealistisk
  • kärleksfull
  • hjälpsam

  • målinriktad
  • effektiv
  • flexibel

  • Skaffa en åsikt och förmedla den!
  • Ta beslut på en gång istället för att skjuta upp dem!
  • Sätt upp mål och se till att nå dem!


PS. Vissa delar i detta inlägget har försvunnit, kategorier i form av bilder..
Men vi förstår ju ändå. Även om man inte längre ser vilket "område" i personligheten som punkterna menar.

.

9 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du vet att dom skickar en faktura på 298:- för testet.står en liten spalt i villkoren.fick nämligen hem en sån faktura nyss.mvh peter

Anonym sa...

Hej!
Jag fick också hem en faktura, tänkte göra en anmälan till arn, du kan ju aldrig ta bort ångerfristen på 14 dagar. De hänvisar till distans och hemförsäljningslagen och du har ALLTID ångerrätt. Plus att jag aldrig lyckades se mitt resultat, vilket gör att de inte kan fakturera mig för ngt.

mvh
lurad

Josefina sa...

Jag såg den infon då det redan var gjort =(
Jag tänker ta bort länkarna i inlägget, så att inte fler råkar göra detta å missa lilla texten.

Tack för att du påpekade förresten!

K sa...

Vem som helst skulle kunna fylla i ditt person-nummer och göra så du fick miljoner fakturor.

Anonym sa...

Sitter också här fly förbannad över en faktura jag fått från dom. Mig veterligen har jag inte gjort någon test, men kan vara något barn i familjen som inte var medveten om följderna. Fyfaan vad lätt det ska vara att tjäna pengar nuförtiden! Får lägga ned mitt företag där jag sliter med blod svett o tårar o satsa på något bluff på nätet istället.

Josefina sa...

Usch...
Fått hem räkning jag med..
Hade jag sett den infon tydligare så hade jag inte gjort detta.
Trodde det var en kul grej :/

Måste ju gå att anmäla eller NÅTT?
hmmmmm

Anonym sa...

Anmäl till Konsumentverket! Hittills har dom fått in över 450 anmälningar, so keep it coming!
ARN tar inte upp "fallet" om det handlar om mindre än 300 kronor, och det vet nog testparadis om och jävlas lite med att ta två kronor mindre... jag åkte dit på det och är så förbannad så jag snart smäller av...

Josefina sa...

Jag anmälde till Konsumentverket tidigt imorse :)
Jag är med i en grupp på Facebook med där vi är fler som lite diskuterar denna bluffen

http://www.facebook.com/inbox/?tid=1205462930709#/group.php?gid=378261805216&ref=mf




Här kan ni läsa mer om denna bluff, samt att ni ser neråt sidan att ni kan anmäla:

http://radron.se/templates/Artikel____2996.aspx

Anonym sa...

ANMÄL FÖRETAGET HÄR!!

http://www.konsumentverket.se/sv/omkonsumentverket/KO/Sa-gor-du-en-anmalan/Gor-en-anmalan/