söndag 13 december 2009

Lördags Mys

Fan vad jag trivs i min nya lya!
Vet inte vad det är, men är nog rätt mkt faktiskt... 
Läget till stan, inte så lyhört, badkar, tele2-hus, fin planlösning, känslan.....
Vet inte, men ser det extra sen jag fick ommålat att jag verkligen trivs!

Maria har vart här nu på kvällen. Hon gick för en liten stund sen.
Vi gick till coop och köpte lite mums och har sen suttit till tvn och myst.
Tände lite ljus och hon köpte choklad, 
medan jag köpte lite julmust, grillchips och ostbögar.
Vi såg på en underlig film haha! Men var kul ändå, oförutsägbar kan man säga hihi
Sen hjälpte hon mig att hålla i andra änden av gardinstången, 
så jag kunde se var jag kan sätta fästena ungefär.
Hade satt på gardingen på stången, för att se avståndet till golvet.. får inte bli för kort.
Så jag ritade sen ut en markering och satte igång att borra.
Jag behövde lite extra plugg, så hon tog med det som hon hade, samt hammare.
Min ligger ju nerpackad här nånstans. Får nog kolla om den råkat hamna i källaren...





Wilmer gillar att ligga i min säng när jag sitter vid datorn..
Han ligger alltid med huvudet på min kudde och myser.
Förut kunde han inte vara mig nära datorn på samma sätt som nu.
Detta gillar han mkt bättre. Att mer få vara i Min höjd.

Nu har Maria gått hem, efter ett par timmars umgänge,
och jag ska göra det samma, att sova jag också...
Får fortsätta att borra imorn, vill inte väcka grannarna med att spika i plugg osv.
Skönt att kunna få upp lite faktiskt! Mer beboeligt så.


1 kommentar:

Lilliss sa...

skönt att höra att du trivs i lägenheten!

ja du filmen var väldigt konstig!

kramas om